2015-08-30

Frustrerad

Jag har nu gett mig ut på dejting marknaden men vill inte hymla om min diagnos kronisk depprition då den kommer att dyka upp förr eller senare igen. Just nu mår jag bra och har gjort så i två veckor.
Men de killar som jag chattar med vill sätta mig på ett glasberg. Jag som har tagit mig ur två depritioner på egenhand är stark och jag vill vara stark inte sättas på en pidestal och få allt jag gillar. JAg vet inte ens vad jag gillar efetsom jag inte har provat eller inte har vågat prova för att jag har varigt nere. Men mu har jag mod att prova och då sätts det käppar i hjulen för att de sätter mig på glasberget. JAg vill Leva och prova saker innom rimliga gränser givetvis. Men får jag inte ens chansen hur ska jag då växa och resa mig som fågel fenix ur askan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar